A szállodáról
A Pole Position Beach Hotel Balatonszárszó legújabb 2 csillagos hotele, 11 szobával és 35 férőhellyel várja a pihenni vágyókat, érkezzenek akár autóval, motorral vagy éppen kerékpárral. A hotel a központtól 1,8 km-re található, saját vízparti stranddal, stéggel és napozóágyakkal rendelkezik. A kikapcsolódáshoz még Dart és “csocsó” játékok is hozzásegítik a vendégeket. A vendégek kényelmét és biztonságát a hotel saját parkolója biztosítja.
A wellness részleg közvetlen kapcsolatban van a hotellel, amely időjárástól függetlenül biztosítja a gondtalan kikapcsolódást jacuzzival, finn- és infraszaunáival. A központhoz tartozó napozóteraszról csodálatos balatoni látvány tárul a vendégek elé.
A szálláshely 50 fős konferenciateremmel is rendelkezik, mely helyszínül szolgál egyedi céges rendezvényeknek.
A Pole Position Beach Hotel személyzete azon fáradozik, hogy vendégeink elégedetten, felejthetetlen élménnyekkel gazdagodva távozzanak, és mihamarabb visszatérjenek hozzánk.
Céget nyilvántartó Cégbíróság neve: – KAPOSVÁRI TÖRVÉNYSZÉK
Cég neve: – Pole Position Beach Hotel Kft.
Cég székhelye: – 8624 Balatonszárszó, Jókai utca 46.
Cégjegyzék száma: – 14-09-315456
HÁZIREND
1./ Bejelentkezés (check-in)
A vendégek szobakulcsként kártyát kapnak, amelyhez a szobában lakó vendég(ek) regisztrálása szükséges. A regisztráció a bejelentőlap pontos kitöltését és a vendég személyazonosságának igazolását jelenti. A személyazonosító okirat bemutatása a hotel számára lényegesnek minősített szerződési feltétel. Hontalanok és nem az Európai Unió állampolgárai esetében a hontalan igazolvány, illetve az útlevél bemutatása és átadása jogszabály alapján kötelező.
A szobákat a megérkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni.
2./ Kijelentkezés (check-out)
A távozás napján a vendég a szobát poggyászával, bevitt dolgaival együtt 10:00 óráig köteles elhagyni, és a bejelentkezéskor kapott szobakártyát a recepción leadni.
A szoba későbbi elhagyása esetén a hotel jogosult felárat felszámítani.
A távozás napján a vendégnek lehetősége van a tartózkodás meghosszabbítására, amennyiben aznap nem érkezik vendég a szobába.
A vendég a szállodai tartózkodása ellenértékét legkésőbb a szállodából való végleges távozása előtt köteles a szállodai szerződésben meghatározott módon kiegyenlíteni.
Fizetés nélküli távozás esetén a hotel a rendőrségi feljelentés mellett jogi úton érvényesíti a követelését a vendéggel szemben, amelynek költségeit a vendégre terheli.
Az utólag felmerült és ki nem egyenlített díj összegét a hotel a vendég bankkártyájára terheli.
3./ Látogatók
A hotel szobáiban csak a recepción regisztrált vendégek tartózkodhatnak,
A vendég a látogatóit a társalgóban fogadhatja.
A vendég a látogatója magatartásáért – ideértve az esetleges károkozást is – felelősséggel tartozik. A látogató által a vendégnek és/vagy harmadik személynek okozott kárért való felelősséget a hotel kizárja.
A szobafoglalásban szereplő létszámon felüli vendég után portai/rack árat számol fel a hotel.
4./ 18 év alatti vendégek
A 14 éven aluli gyermek csak szülői vagy más, általa megbízott cselekvőképes személy folyamatos felügyelete mellett tartózkodhat a szobában. A gyermek kísérői felelősséggel tartoznak a gyermek épségéért és az általa okozott károkért.
A hotel szolgáltatásait 14 év alatti vendég csak szülői vagy más, az általa megbízott cselekvőképes személy kíséretében veheti igénybe.
A hotel területén, rendezvényén 18 év alatti személy alkoholt nem fogyaszthat. E kötelezettség betartásáról/betartatásáról a 18 év alatti személy szülője, általa megbízott cselekvőképes személy köteles gondoskodni. E kötelezettség megszegésének jogi, erkölcsi és anyagi következményeiért a szülő vagy az általa megbízott cselekvőképes személy teljes felelősséggel tartozik.
5./ Szállodai eszközök, berendezések
A vendég köteles a hotel eszközeit, berendezéseit rendeltetésszerűen használni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő kárt a vendég a hotel felhívására, de legkésőbb a távozása előtt köteles megtéríteni.
A hotel berendezési, felszerelési tárgya a hotel területéről kizárólag a hotel előzetes írásbeli engedélyével vihető ki. A hotel szoba bármilyen átrendezését, bútorok áthelyezését kizárólag a hotel munkatársa, vagy erre kijelölt megbízottja végezheti.
Hotel dolgainak elvitele a hotel előzetes írásbeli engedélye nélkül bűncselekménynek minősül, és ebben az esetben a hotel megteszi a szükséges büntetőjogi és polgári jogi lépéseket.
A hotel bármely eszközének, berendezési, felszereltségi tárgyának meghibásodását a vendég köteles bejelenteni a hotelnek. A vendég nem jogosult a hibát saját maga kijavítani vagy a kijavítást megkísérelni. Az ebből eredő károkért való felelősséget a hotel kizárja.
6.) Alapszolgáltatások
A vendégek részére a szobaár a szálláson kívül az alábbiakat tartalmazza:
reggeli
játszótér használata
őrzött parkoló használata
Wi-Fi elérhetőség az egész hotelben
wellnes és konferencia terem használata
saját strand valamint stég használata
7.) Reggeli
A szobaár tartalmazza a reggelit.
A reggeli svédasztalos formában történik.
A reggeli időpontja 8.00 – 10.00 óra között.
A hotel lehetőséget biztosítás a laktózmentes, gluténmentes és vegetáriánus étkezésre. A vendégnek a speciális étkezési igényét érkezés előtt szükséges jeleznie.
A hotel területén az alapszolgáltatáson felül fogyasztott ételek és italok szobaszámlára terhelhetők. A hotelben kizárólag a bárban vásárolt italok fogyaszthatók.
A vendég betegsége, halála
Amennyiben a vendég a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a hotel orvosi segítséget ajánl fel. A vendég a felajánlott orvosi segítséget saját felelősségére és kockázatára veszi igénybe. Az orvos nem a hotel alkalmazottja, megbízottja, közreműködője, a diagnózisért, az alkalmazott terápiáért, annak következményéért való felelősséget a hotel kizárja. A vendég betegsége/halála esetén a hotel a költségeinek megtérítésére tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
A vendég fertőző betegsége esetén a hotel jogosult díjvisszatérítés vagy kártérítés nélkül, azonnali hatállyal felmondani a szállodai szerződést. Ebben az esetben a vendég a hotel felmondásában meghatározott időtartamon belül köteles a szállodát poggyászaival együtt saját költségén elhagyni. Fertőző betegség esetén a hotel a 18/1998. (VI. 3.) NM rendeletnek megfelelően köteles eljárni. (Ez a rendelet írja elő, hogy mit kell tenni fertőző betegség esetén. A rendelet értelmében, ha ilyen gyanú áll fenn, akkor a hotel orvost hív, és ő állapítja meg, hogy a vendég fertőző vagy sem.)
8./ Parkolás
A szállóvendégek gépjárművei térítésmentesen parkolhatnak a hotel előtti fedetlen őrzött parkolójában.
A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni.
Ha a vendég igénybe kívánja venni a parkolót, akkor bejelentkezéskor, a bejelentő lapon fel kell tüntetnie a jármű forgalmi rendszámát. Ennek megtagadása vagy elmulasztása esetén a parkoló nem vehető igénybe. A vendég az általa másik parkoló autóban okozott kárért a károsultnak közvetlen felelősséggel tartozik.
9./ Wi-fi
A hotelben wi-fi rendszer üzemel, amelynek használata térítésmentes.
A vendég a wi-fi csatlakozás jelszavát a hotelbe való bejelentkezéskor, a szobakártya átvételével egy időben kapja meg.
A wi-fi folyamatos, megszakítás nélküli működését és elérhetőségét a hotel nem garantálja.
A wi-fi használata során vagy következtében a vendég készülékében vagy annak tartalmában keletkezett közvetlen vagy közvetett károkért a hotel nem vállal felelősséget. A szolgáltatást a vendég a saját felelősségére és kockázatára veszi igénybe.
10./ Biztonság
A hotel a társalkodójában és az emeleti szinteken a vendégek és a hotel vagyon- és személybiztonsága érdekében zártláncú kamerarendszert üzemeltet, amely napi 24 órában, folyamatosan készít és rögzít felvételeket.
A vendég tűz esetén köteles a hotel tűzvédelmi szabályzatát betartani, a szobában kihelyezett menekülési útvonalat, illetve a helyszínen lévő tűzoltó utasításait követni.
Tűzoltó palackok a hotel folyosóin, emeletenként találhatók. Tűz esetén a vendég köteles haladéktalanul riasztani a recepciót.
A hoteli szobában tilos vasalót, vízforralót, kávéfőzőt és egyéb, a megszokott utazási szükségletek közé nem tartozó elektromos készüléket – ide nem értve a laptopot, notebookot, tabletet, fényképezőgépet, videokamerát – üzemeltetni.
11./ A hotel területére be nem vihető dolgok
A hotel az alábbi dolgok bevitelét tiltja meg:
a hatályos jogszabályokban maró, gyúlékony vegyszernek, anyagnak minősített dolgok,
a hatályos jogszabályokban tűzveszélyesnek és/vagy robbanásveszélyesnek minősített anyagok,
nem a hotel üzletében, kiszolgáló automatájából vásárolt, vett élelmiszer, ital (ide értve alkohol tartalmú italokat is),
különsen drága, nagy értékű értéktárgy, muzeális tárgy,
tűzijáték, petárda, ezek alkatrészei, összetevői,
hulladék, környezetre, egészségre ártalmas dolog,
pszichotrop anyag
A hotel a vendég előzetes írásban tett kérelmére írásban engedélyezheti nem bevihető dolog bevitelét a hotel területére.
Ha a vendég a hotel előzetes írásbeli engedélye nélkül nem bevihető dolgot visz be a hotel területére, azt a hotel a vendég költségére eltávolíthatja vagy eltávolíttathatja.
Az engedély nélkül bevitt dologban keletkezett kárért való felelősséget a hotel kizárja.
A vendég teljes körű jogi és anyagi felelősséggel tartozik mindazon kárért és sérelemért, amelyet az engedély nélkül bevitt dolog okoz más vendégnek, harmadik személynek vagy a szállodának.
12./ Dohányzás
A hotel egész területe dohányzás mentes.
Ennek értelmében a hotel zárt helyiségeiben (beleértve a vendégszobákat is), közösségi területein, valamint a hotelhez tartozó teljes nyílt területen – a dohányzásra kijelölt helyek kivételével – tilos a dohányzás, illetve az elektromos cigaretta használata.
A hotel alkalmazottai jogosultak a vendégeket, valamint a hotel területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni ezen előírás betartására, illetve a dohányzás, elektromos cigarettázás abbahagyására. A vendég, illetve a hotel területén tartózkodó bármely személy köteles az előírás betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy a hotel területén tartózkodó egyéb személy jogsértő magatartása miatt a szállodát az illetékes hatóság a vonatkozó jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy a hotel jogosult az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítani, illetve annak megfizetését tőle követelni.
13./ A vendégek nyugalma
A vendég köteles tiszteletben a többi vendég nyugalmát.
A vendégek nyugalma érdekében a hotel területén 22:00 óra után – kivéve a hotel által szervezett vagy engedélyezett rendezvény, program esetében – tilos a hangoskodás, zenélés, zajjal, lármával járó tevékenység, hangeffektusok, a szobában zavaró hangerejű televíziózás, rádiózás stb.
A hotel területén időponttól függetlenül tilos minden olyan magatartás, viselkedés, amely zavarja mások nyugalmát, biztonságát, biztonságérzetét, magánszféráját; zaklatásnak minősül vagy minősülhet, alkalmas mások megfélemlítésére.
A hotel munkatársa jogosult figyelmeztetni a rendbontó és/vagy hangoskodó vendéget.
A hotel kizárja a felelősségét minden olyan sérelemért, amelyet a vendég magatartása okoz más vendégnek.
14./ Talált tárgyak
A talált tárgyakat a recepción lehet leadni, ahol azt nyilvántartásba vételre kerül. Az élelmiszert, élelmiszer jellegű cikkeket, gyógyszereket a hotel megsemmisíti. A tárolható tárgyakat a hotel 3 hónapig őrzi. Amennyiben a talált tárgy jogos tulajdonosa jelentkezik, személyazonosságát igazoló okirat felmutatásával és aláírásával, valamint az őrzéssel felmerült költségek megtérítése ellenében veheti át a tárgyat. A hotel által méretük, súlyuk vagy egyéb tulajdonságuk miatt nem őrizhető tárgyakat a hotel haladéktalanul átadja a területileg illetékes jegyzőnek.
15./ Hibajelentés
A vendég haladéktalanul köteles a szobában tapasztalt mindennemű meghibásodást a hotel recepcióján jelezni.
16./ Károkozás, hotel kártérítési felelőssége
A hotel a gondatlanságból okozott kárt az okozóval megtérítteti.
A hotel a vendég szállodába bevitt dolgaiban keletkezett kárért – a bevitelből kizárt dolgok kivételével – felelősséggel tartozik.
Mentesül a hotel a kártérítési kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kár a vendégek és az alkalmazottak körén kívüli elháríthatatlan ok miatt következett be, vagy a kárt a vendég maga okozta.
A vendég a hotel berendezéseit, wellness és egyéb szolgáltatásait rendeltetésszerűen, saját egészségi, fizikai, mentális állapotának tudatában és ismeretében használja, illetve veszi igénybe, ezért a nem rendeltetésszerű, illetve nem a vendég valós egészségi, fizikai, mentális állapotának megfelelő használatból, igénybevételtől eredő károkért való felelősségét a hotel kizárja.
17./ Kerékpár és Csónak
Kerékpár használattal, kölcsönzéssel, valamint csónak kölcsönzéssel kapcsolatos információk a recepción kérhetők.
18.) További információk
További szolgáltatásokról és azok igénybevételéről a hotel recepciója ad felvilágosítást.
Sok szeretettel várjuk kedves vendégeinket!
Pole Position Beach Hotel Vezetősége
This post is also available in: Hungarian, English, German, Slovak, Romanian